مقالات

معرفی بهترین رینگ لایت آرایشگاهی و سالنی برای سالن‌های زیبایی

کاربرد رینگ لایت در آرایشگاه

امروزه استفاده از رینگ لایت در آرایشگاه های زنانه تبدیل به یک وسیله پر کاربرد شده است که آرایشگر ها و میکاپ آرتیست ها از آن برای گرفتن عکس و فیلم مدل های خود استفاده می کنند و البته در بسیاری از موارد نیز در حین کار بر روی صورت افراد از رینگ لایت استفاده می کنند زیرا این وسیله نوری ملایم و یک دست را در صورت ایجاد می کند به همین علت آرایشگر به راحتی می تواند نقاط ضعف و قوت کار خود را تشخیص دهد.

در ابتدا استفاده از رینگ لایت در بخش های گریم هنرپیشه های سینما و تلوزیون و یا عروس ها در سالن های ارایشگاه مورد استفاده قرار می گرفت اما با گذشت زمان به یک وسیله پرکاربرد تبدیل شد و تمام سالن های آرایش در تمام لاین های خود از آن استفاده کردند.

 

انواع رینگ لایت مناسب آرایشگاه

 

 

 

انواع رینگ لایت مناسب آرایشگاه

نکته لازم به ذکر این است که رینگ لایت ها انواع مختلفی دارند و هر شخصی با توجه به نیاز خود و انتظاراتش از یک رینگ لایت برای خرید آن اقدام می نماید در آرایشگاه ها نیز افراد با توجه به لاینی که می خواهند رینگ لایت را مورد استفاده قرار دهند یکی تز مدل های آن را انتخاب می کنند.

از جمله ویژگی هایی که یک رینگ لایت دارا می باشد قابلیت تنظیم شدت نور، داشتن آینه، داشتن هولدر و نگهدارنده گوشی همراه، سایز و اندازه آن، رنگ نور، قابل حمل بودن آن میباشد که در هنگام تهیه آن باید به این ویژگی ها توجه کنید.

در ادامه به معرفی انواع رینگ لایت های مناسب برای ارایشگاه می پردازیم.

رینگ لایت مناسب رنگ مو

در آرایشگاه ها برای عکاسی و فیلم برداری از مدل های رنگ موی خود از رینگ لایت های بزرگ استفاده می کنند و دلیل آن هم این است که با اسنفاده از نور رینگ لایت رنگ مو در عکس و فیلم ها بسیار نزدیک به واقعیت خود دیده می شود.
اگر توجه کرده باشید همیشه رنگ ها از جمله رنگ مو در فیلم و عکس ها چند درجه روشن و یا تیره دیده می شود به همین دلیل استفاده از رینگ لایت درصد خطا را بسیار کاهش می دهد.

رینگ لایت مناسب میکاپ

رینگ لایت مناسب میکاپ به دو دلیل در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد که دلیل اول استفاده از رینگ لایت در حین کار می باشد و دلیل دوم استفاده از آن در پایان کار و در زمان عکاسی می‌ باشد.
نور رینگ لایت به علت تابش نرم و یکدستی که به تمام‌ سطح پوست ساطع می کند جهت نور مورد نیاز حین کار مورد استفاده قرار می گیرد به همین علت بهتر است برای این کار از رینگ لایت های با قطر داخلی حداقل 45 سانتیمتر تهیه شود که نور به ‌اندازه کافیه صورت تابیده شود تا در نهایت نتیجه ی کار آرایشگر مورد پسند قرار گیرد.

رینگ لایت مناسب برای لاین کاشت مژه و ابرو

برای تهیه ی رینگ لایت در لاین هایی مانند کاشت مژه و فیبروز ابرو که به سطح کمتری از نور احتیاج داریم که می توانیم برای صرفه جویی در هزینه ها نیز از رینگ لایت های کوچک استفاده کنیم و در حین کار و عکاسی پایان کار از آن استفاده کنیم. توجه داشته باشید که اندازه رینگ لایت با توجه به استفاده ای که قرار است از آن بشود باید تهیه گردد.

 

رینگ لایت مناسب برای لاین کاشت ناخن

 

رینگ لایت مناسب برای لاین کاشت ناخن

برای کاشت ناخن نیز می توان از رینگ لایت های کوچک استفاده کرد زیرا در اندازه ای که بتواند به دست های افراد نور بتاباند کافیست. بیشتر آرایشگر ها در لاین کاشت ناخن حین کار و برای عکاسی و فیلم برداری در پایان کار از رینگ لایت استفاده می کنند.

 

رینگ لایت مناسب گریم عروس

از جمله رینگ لایت هایی که برای لاین گریم عروس در آرایشگاه ها مناسب است رینگ لایت 45 سانتیمتری است که بهترین اندازه از نور را به فرد می دهد و با تابش ملایم و یکنواخت باعث می شود که گریمور عروس کار خود را به بهترین نحو انجام دهد و در پایان کار نیز با استفاده از رینگ لایت عکس و فیلم های جذابی را از گریم عروس ثبت کند.

 

معرفی ✔️بهترین رینگ لایت‌های مناسب سالن زیبایی

 

 

نکات مهم در زمان خرید رینگ لایت برای آرایشگاه

 

در هنگام خرید رینگ لایت برای آرایشگاه باید به مواردی توجه فرمایید که در ادامه برای شما شرح می دهیم.

 

خرید بهترین رینگ لایت آرایشگاهی

 

 

قابلیت تغییر رنگ نور

قابلیت تغییر رنگ نور در زمان خرید رینگ لایت بسیار مهم است مخصوصا برای افرادی که مدام از رنگ های مختلف برای جذاب تر شدن عکس و فیلم های خود استفاده می کنند.
اگر این وسیله را خریداری کرده اید و این قابلیت را ندارد اصلا نگران نباشید شما به راحتی می توانید با قرار دادن فیلترهای رنگی در جلوی نور رینگ لایت که امروزه در بازار موجود است به راحتی رنگ مورد نظر خود را به کار ببرید.

مقدار تابش نور

بسیاری از آرایشگرها در هنگام استفاده از رینگ لایت ها این موضوع برایش بسیار حائز اهمیت است که قطر نور تابیده شده بسیار گسترده باشد به همین علت ما پیشنهاد می کنیم که از رینگ لایت های پایه دار استفاده کنید زیرا هر چقدر ارتفاع رینگ لایت را افزایش دهید دامنه ی نور گسترده تری را خواهید داشت.

موضوع مهم دیگر که در مقدار تابش نور رینگ لایت ها تاثیر مستقیم دارد تعداد لامپ هایی است که در آن به کار رفته است.

داشتن هولدر موبایل و آینه

این قابلیت که در بیشتر رینگ لایت ها تعبیه شده است بسیار قابلیت مهمی است زیرا هنگامی که رینگ لایت شکا دارای هولدر موبایل باشد به راحتر می توانید از خود عکس و فیلم سلفی بگیرید و با استفاده از اینه هنگام گرفتن فیلم و عکس معایب صورت خود را مشاهده کرده و درست کنید.

 

وسایل جانبی رینگ لایت های ارایشگاه

  • کیف مخصوص برای جابه جا کردن و کنار هم جمع کردن تجهیزات رینگ لایت
  • آدابتور برق و کابل USB
  • هولدر موبایل و آینه
  • سه پایه با قابلیت تغییر ارتفاع
  • آینه مخصوص میکاپ
  • ریموت کنترل برای تنظیم دما و شدت نور

 

در هنگام خرید رینگ لایت آرایشگاه تمام لوازم جانبی ذکر شده را چک کنید تا در زمان استفاده از آن دچار مشکل نشوید.

مجموعه سی کارو با گردآوری اطلاعات این مقاله و در اختیار گذاشتن آن برای شما سعی دارد شما را در راستای انتخاب رینگ لایت مناسب برای آرایشگاه کمک کند، امیدواریم مطالب ذکر شدن مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *