مقالات

رینگ لایت مناسب فیبروز ابرو

در این مطلب در بین انواع رینگ لایت آرایشگاهی ما نوع رینگ لایت مناسب فیبروز ابرو را خدمت شما معرفی می کنیم. توجه داشته باشید که برای خرید این رینگ لایت مدل های رومیزی یا داشتن رینگ با قطر کوچک گزینه های بهتری هستند. اما اگر می خواهید کل صورت را نور پردازی کنید بهتر است از یک رینگ لایت با قطر بالای ۴۰ سانت استفاده کنید. به طور کلی، برای فیبروز ابرو نیاز به نمایش جزئیات ابرو است. بهترین انتخاب یک رینگ ۲۶ سانتی متری است.

در صورتی که شما یک متخصص فیبروز ابرو هستید نیاز به تهیه یک رینگ لایت برای فیبروز ابرو دارید. تهیه و خرید این رینگ لایت برای فیبروز ابرو در ابتدا گران است اما، به دلیل در پی داشتن نتایج خوب برای کار شما بسیار مفید و مناسب است. این رینگ لایت با داشتن نور بالا به افزایش کیفیت کار حرفه ای شما خیلی کمک می کند.

ویژگی های یک رینگ لایت مناسب فیبروز ابرو

 

روشنایی قابل تنظیم برای مشتریان حساس

یک امتیاز در نوع پرتوزایی برای فیبروز ابرو، داشتن سطح روشنایی قابل تنظیم است. در صورتی که شما مشتری دارید که به نور حساسیت دارد، حالا این امکان را دارید که نور را تا حدی که مناسب باشد تغییر دهید. این نوع رینگ لایت این امکانات را دارد که اگر شما در مکانی بسیار کم نور هستید نور آن را بیشتر کنید.

تهیه نور لازم در زمان انجام فیبروز ابرو

 

داشتن نور خوب برای دیدن بهتر صورت مشتری

این مسئله وجود دارد که نور طبیعی خوب است اما قابل اعتماد نیست. اگر ایستگاه کار شما دقیقاً کنار یک پنجره بزرگ با نور کافی باشد، مشکلی وجود ندارد. اما، اگر نور کافی نباشد احتمالاً با مشکل مواجه می شوید. در این صورت وجود ۱ رینگ لایت با قطر ۴۵ سانتی متر که دارای گلوی قابلیت خم شدن نیز باشد و در مکان مناسب قرار بگیرد و صورت مشتری را واضح تر نشان می دهد بسیار لازم است.

عکس های قبل و بعد برای محتوای رسانه های اجتماعی

بهترین راه برای تبلیغ کار شما استفاده از رسانه های اجتماعی است. شما می توانید به کمک تهیه و خرید رینگ لایت از رینگ لایت سی کارو، عکس های درخشان قبل و بعد از مشتری هایتان را به آسانی تهیه کنید. رینگ لایت سی کارو، دارای نور ملایم و بدون سایه است. یکی از بهترین انتخاب ها برای کاهش لکه ها و عیوب پوست رینگ لایت ها هستند. اما در عین حال جزئیات شگفت انگیز را نیز از نمای نزدیک ایجاد می کند.

شکل دایره ای این لامپ ها علاوه بر تاباندن هاله ای از نور ملایم به دور سوژه شما، نورهای دایره ای دلپذیری را نیز در عنبیه چشم آن ایجاد می کند. اگر شما دارای براکت برای قرار دادن آن هستید، می توانید با تلفن یا دوربین نیز به صورت هندزفری عکاسی با رینگ لایت خود را انجام دهید. به کمک رینگ لایت دیگر هیچ نوری مانع عکس های شما نمی شود، تنها لازم است که لنز را درست در وسط حلقه قرار دهید و سپس برای نمایش هنر خود عکس حرفه ای تهیه کنید.

داشتن نورطبیعی هر زمان در هر مکان

اگر شما به شیوه سیار کار می کنید در این صورت داشتن نور طبیعی زیاد برای محل کار شما تضمین نمی شود. همچنین اگر کار خود را در زمان تاریکی هوا نیز انجام می دهید، نور کافی برای نمایش بهتر کار شما وجود ندارد. اما استفاده از این رینگ لایت ها علاوه بر افزایش وضوح کار حرفه ای شما، در کاهش فشار بر چشم هایتان نیز بسیار موثر است. شما به این وسیله می توانید نور را در حالت تعادل نور روز تنظیم کنید و کار خود را حرفه ای تر انجام دهید. به کمک این تنظیم نور شما بهتر متوجه می شوید که نتایج کارتان در نور روز چگونه دیده می شود.

سبک و قابل حمل

وجود یک رینگ لایت سبک و قابل حمل باعث می شود که کار شما بسیار آسان باشد. اگر شما به صورت سیار کار انجام می دهید، داشتن یک رینگ لایت سبک برای انجام بهتر کارتان واقعاً لازم است. اگر در محل کار خود نیز یک رینگ لایت سبک و قابل حمل داشته باشید می توانید به راحتی برای انجام کار بهتر آن را جابجا کنید.

 

رینگ لایت فیبروز ابرو برای هنرمندان حرفه ای

 

 

آموزش خرید رینگ لایت فیبروز ابرو

به طور کلی رینگ لایت ها از قطر ۲۶ سانتی متر تا ۵۶ سانتی متر و با توان نوری ۲۰ وات و ۹۶ وات ساخته و تولید می شوند. هر کدام از این رینگ لایت ها دارای تعداد محدودی LED در درون خود است. بنابراین تعداد LEDها بر میزان نور قوی هر رینگ لایت موثر است.

 

خرید بهترین رینگ لایت فیبروز ابرو

 

 

ما آخرین قسمت رینگ لایت ابرو و فیبروز را به سه نوع تقسیم کرده ایم. این تقسیم بندی بر اساس توان نوری و سایز رینگ لایت است.

رینگ لایت ارزان ابرو

این رینگ لایت ها دارای قطر ۳۶ سانتی متر و ۴۰ سانتی متر و توان نوری ۳۰ وات و ۴۵ وات هستند. این نوع رینگ لایت ها مناسب هنرمندانی است که به تازگی در لاین آرایش ابرو شروع به کار کرده اند و هر روز کمتر از ۴ ساعت از رینگ لایت استفاده می کنند.

رینگ لایت متوسط ابرو

این دسته از رینگ لایت ها دارای قطر ۴۵ سانتی متر و توان نوری ۶۵ وات هستند. این نوع برای هنرمندانی که رینگ لایت اقتصادی با نور کافی نیاز دارند، مناسب است. این نوع رینگ لایت در روز ۳ تا ۶ ساعت کارایی مفید دارد.

رینگ لایت حرفه ای ابرو

این نوع رینگ لایت ها دارای قطر ۴۵ سانتی متر و توان نوری ۹۶ وات هستند. مناسب سالن های کاشت ابرو، فیبروز، میکروبلیدینگ و غیره هستند و در روز ۵ تا ۱۵ ساعت قابل استفاده می باشند.

تأمین نور کافی در زمان انجام کار

 

مزایای رینگ لایت فیبروز ابرو

  • یک رینگ لایت خوب و مناسب دارای ویژگی های زیر است:
  • داشتن قابلیت حمل و نقل راحت و آسان
  • داشتن طول عمر مفید زیاد به همراه نور قوی
  • داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع رینگ لایت و سه پایه عکاسی مناسب
  • داشتن قابلیت خم شدن رینگ لایت به صورت ۹۰ درجه
  • داشتن قابلیت تنظیم شدت نور
  • داشتن جنس محکم بدنه رینگ لایت در برابر ضربه
  • و در آخر در صورت امکان، یک رینگ لایت مناسب باید دیرتر داغ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *