مقالات

رینگ لایت مناسب میکاپ

در رابطه با کارایی رینگ لایت در آرایشگاه ها قبلا مقاله ای در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که استفاده رینگ لایت در لاین های مختلف همچون تتو، کاشت مژه، کوتاهی و رنگ و لایت مو، کاشت ناخن و همچنین میکاپ توضیحاتی داده شد.
اما در این مقاله یه صورت انحصاری قصد ارائه اطلاعات در رابطه با رینگ لایت مناسب میکاپ را خواهیم داشت تا شما عزیزان بتوانید به خوبی یک رینگ لایت مناسب کار خود را تهیه فرمایید که گروه سی کارو با دارا بودن رینگ لایت های متنوع در خدمت شما عزیزان می باشد.

رینگ لایت های مناسب میکاپ که چند سالیست جای خود را در میان لاین های مختلف آرایشگاه ها باز کرده است بیشترین کاربرد آن در بخش میکاپ آرایشگاه ها می باشد زیرا این وسیله ابزاری مناسب برای نورپردازی در چهره افراد می باشد
و کمک بسیار زیادی به میکاپ کار می کند تا بتواند با نور مناسب آرایش در خوری را پیاده سازی کند.
جالب است بدانید رینگ لایت های آرایشگاهی نخستین بار در عرصه ی گریم سینمایی بسیار پرکاربرد بود و پس از آن فقط در لاین میکاپ عروس از آن استفاده می شد که با توجه به کارایی و بازدهی بسیار خوبی که داشت کم کم در بخش های مختلف آرایشگاه ها از آن استفاده شد.

رینگ لایت مناسب میکاپ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در ابتدا شما باید اولویت های خود را در رابطه با رینگ لایت مناسب میکاپ و ویژگی هایی که تمایل دارید این وسیله دارا باشد را باید مد نظر قرار دهید و سپس رینگ لایت مناسب میکاپ را تهیه نمایید.
ویژگی هایی که رینگ لایت مناسب میکاپ می تواند داشته باشد عبارتند از؛ شدت نور، رنگ نور، ابعاد و سایز، دارا بودن آینه، داشتن صفحه نمایش برای تنظیم سریع تر، ، داشتن پایه و یا سه پایه، داشتن هولدر موبایل، قابلیت حمل آسان، ریموت دار بودن است که تمام این ویژگی ها با توجه به انتخاب شما می تواند در رینگ لایت مناسب میکاپ وجود داشته باشد و هرکدام از موارد که برای شما حیاتی تر است می تواند شما را به انتخاب راحت تر نزدیک نماید.
در ادامه در رابطه با چند مورد از ویژگی هایی که نام بردیم توضیحاتی در اختیارتان قرار می دهید تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

 

 

 

 

 

دارا بودن آینه رینگ لایت مناسب میکاپ

یکی از محبوبترین ویژگی هلی رینگ لایت مناسب میکاپ داشتن قابلیت نصب بر روی آینه می باشد ‌دلیل محبوبیت این ویژگی در این گونه رینگ لایت ها اسن است که این قابلیت کمک می‌کند که بازتاب تمامی جزئیات نور و چهره سوژه را در آینه مشاهده نمایید.

داشتن صفحه نمایش سریع تر برای رینگ لایت مناسب میکاپ

بعضی از رینگ لایت‌های مناسب میکاپ دارای صفحه نمایش هستند که در آن دما و شدت نور نشان داده می‌شود که این صفحه نمایش در دو نوع LCD و دیجیتال وجود دارد که باعث تفاوت در قیمت رینگ لایت می گردد.
اما ویژگی که این نوع رینگ لایت‌ها دارند این است که امکان هماهنگ سازی با چند منبع نوری دیگر را هم دارا هستند.

 انتخاب رینگ لایت پایه دار و یا سه پایه دار

از آنجایی که رینگ لایت های مناسب میکاپ برای استفاده طولانی مدت در سالن های آرایشگاه و یا حتی در منازل شخصی استفاده می شود توصیه می‌کنیم قدری بیشتر هزینه کنید و یک رینگ لایت دارای پایه و سه پایه تهیه ی فرمایید زیرا رینگ لایت‌های مناسب میکاپی که همراه با پایه و یا سه پایه هستند نه تنها برای استفاده شما گزینه مناسب‌تری خواهند بود بلکه امکان استفاده در مکان‌ها یا زاویه‌های مختلف بیشتری را به شما می دهد.

داشتن هولدر موبایل برای رینگ لایت مناسب میکاپ

رینگ لایت‌های دارای هولدر موبایل وسیله ای بسیار کارآمد برای ثبت عکس ها و فیلم های سلفی از شما خواهد بود وجود دارد که این رینگ لایت ها قابلیت نصب روی گوشی موبایل را دارند و به آنها رینگ لایت سلفی نیز می گویند
این ابزارها در ابعاد بسیار کوچک روی گوشی موبایل شما نصب می‌شوند و معمولاً دارای قیمت بسیار مناسبی هستند
البته اگر شما عکاسی با دوربین را ترجیح می‌دهید رینگ لایت های مناسب میکاپ قابل نصب بر روی دوربین‌های بزرگتر نیز در بازار موجود هستند.

دلیل استفاده از رینگ لایت مناسب میکاپ در آرایشگاه ها چیست؟

معمولا در آرایشگاه ها رینگ لایت مناسب میکاپ را به دو دلیل استفاده می کنند که دلیل اول برای گرفتن عکس پایان کار میکاپ و دلیل دوم برای استفاده از نور رینگ لایت حین کار میکاپ می باشد. که در اینگونه مواقع بهتر است رینگ لایت های بزرگ با قطرداخلی 45 سانتیمتر تهیه شود که به وسیله ی آن نور به مقدار کافی بر چهره فرد بتابد تا میکاپ کار بتواند به راحتی و با دید بهتر صورت را میکاپ کند.

چرا قابل حمل بودن رینگ لایت مناسب میکاپ مهم است؟

قابل حمل بودن رینگ لایت مناسب میکاپ یک ویژگی بسیار حائز اهمیتی است که در هنگام خرید رینگ لایت باید آن را در نظر گرفت زیرا استفاده از رینگ لایتی که قابلیت حمل داشته باشد کار میکاپ کار را بسیار آسان می کند زیرا در مواقعی که مجبور هستید بیرون از محل کار خود مار میکاپ انجام دهید به راحتی کی توانید آن را حمل کرده و در فضای جدید قراردادی و به کار خود ادامه دهید در واقع با قابلیت حمل رینگ لایت مناسب میکاپ شما بدون هیچ گونه محدودیتی در هر زمان و مکانی می توانید از آن استفاده کنید.
رینگ لایت قابل حمل، مانند سایر رینگ لایت ها نور گرد زیبایی در چشم ایجاد می کند و برای هر دو موقعیت استفاده حین کار و عکاسی پایان کار می‌توان از آن استفاده کرد.

نکات مهم حین استفاده از رینگ لایت مناسب میکاپ

توجه داشته باشید فقط با تهیه رینگ لایت با کیفیت و خوب کار شما به اتمام نمی رسد بلکه باید نکاتی را حین استفاده از آن در نظر داشته باشید تا بتوانید نتیجه کار خوبی را بدست بیاورید در ادامه به نکاتی که ذکر می کنیم توجه کنید.

۱- در صورت امکان و تا جایی که فضا به شما اجاره می دهد سعی کنید سوژه را با فاصله کمی از دیوار و یا زمینه دلخواه خود قرار دهید زیرا در این صورت با نور تابیده شده توسط رینگ لایت سایه‌ای ایجاد نخواهد شد.
۲- سعی کنید پس از پایان کار میکاپ چند عکس پشت‌ سرهم از سوژه بگیرید تا بتوانید در فرصت مناسب بهترین آن را انتخاب کنید.
۳- برای عکس از میکاپ بهتر است فوکوس دوربین را روی نزدیک ترین چشم سوژه به دوربین قرار دهید.
۴- سعی کنید عکس‌ها را با کادر بیشتر ثبت نمایید تا جزئیات بیشتری را در عکس های خود داشته باشید و بعداً در صورت نیاز بتوانید به راحتی آن را ویرایش نمایید.

سه نکته مهم هنگام خرید رینگ لایت مناسب میکاپ

نکته اول: بودجه

قبل از خرید رینگ لایت مناسب میکاپ ابتدا بهتر است بودجه ای را که برای خرید آن در نظر دارید مشخص نمایید زیرا اینکه چه مقدار برای خرید این وسیله می خواهید هزینه کنید در انتخاب شما اهمیت بسیاری خواهد داشت.
اگر بودجه کمی برای خرید رسنگ لایت در نظ دارید بهتر است که از خرید رینگ لایت‌هایی با امکانات بسیار خودداری فرمایید ولی اگر هزینه برای شما در اولویت نیست بهتر است که یک رینگ لایت مناسب میکاپ با بیشترین قابلیت‌ها را تهیه کنید زیرا در این صورت دیگر نیاز به هزینه‌های دوباره نخواهید داشت.

نکته دوم: فضا و محیطی که برای استفاده از رینگ لایت در نظر دارید

اینکه شما در چه فضایی اژ رینگ لایت مناسب میکاپ می خواهید استفاده کنید از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا رینگ لایت‌هایی که روی سه پایه نصب می گردند برخلاف رینگ لایت های سلفی فضای بیشتری را اشتغال می نمایند
به همین علت توصیه می کنیم با توجه به نیاز و فضایی که در اختیار دارید رسنگ بایت مناسب میکاپ را تهیه نمایید.
مطمئنا برای سالن‌های بزرگ به رینگ لایت‌های بزرگ همراه با سه پایه نیاز است و برای عکاسی در منزل و محیط های مختلف اسن چنینی استفاده از رینگ لایت های سلفی نیاز ما را برطرف می کند.
و اگر میز بزرگی دارید که می‌توانید رینگ لایت پایه کوتاه را بر روی آن قرار دهید می توانید از خرید رینگ لایت های با پایه های بلند خودداری کنید.

نکته سوم: سبک نورپردازی مورد نظر

از دیگر ویژگی های مهم در هنگام تهیه رینگ مناسب میکاپ سبک نورپردازی مورد نظر شما می باشد زیرا بعضی از این رینگ لایت ها دارای نوری یکدست هستند این در حالیست که نور بعضی از این رینگ لایت ها از زرد به سفید قابل تغییر است. در است میان برخی از رینگ لایت ها که بسیار تخصصی هستند دارای قابلیت تغییر تناژ نوری می باشند که در صورت نیاز نیز می توانید آنها را تهیه فرمایید.

کلام آخر

ما در مجموعه سی کارو همواره منتظریم که در رابطه با خرید انواع رینگ لایت مناسب میکاپ به شما عزیزان مشاوره دهیم تا بتوانید در پایان خرید مناسبی را تجربه نمایید.
زیرا مجموعه سی کارو با دارا بودن انواع مختلف رینگ لایت های مناسب میکاپ بستری را برای خرید هرچه راحت تر شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید با دریافت مشاوره به آسانی انتخاب درست و مناسب کار خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *